خب بچه تنبلی ام..

خب چه کنم الان؟؟ تو ذاتمه.. یا جای منه یا کار. مگه من کزت ام؟؟ نه خداییش کزتم؟؟ جون غزل کزتم؟؟ شوخی نکن دیگه.. میگم کزتم یا نه؟؟؟ آفرین که انقدر صادقانه میگی نه نیستی!!  

از وقتی امتحانام تموم شده از صبح کله سحر (ساعت ۱ الی ۲) تا کله سحر فرداش ( ساعت ۲ الی ۳ بامداد) پای کامپیوترم.. خب صدای همه در اومده که بسه دیگه. ما هم تو این خونه هستیم ها.. یکم هم به ما محل بده.. ولی من که میدونم محل دادن یعنی پاشو مثل اول تابستون یه دور یه تنه خونه تکونی کن.. اتاق همه رو بریز و جمع کن.. خب به من چه.. اینبار حتی اتاق خودمم نریختم.. خب وسواس که ندارم.. این همه تمیز بوده یه بارم همه جاش شلوغ باشه.. تازه خیلی هم کلاس داره.. ( پینوکیو نداشتیم؟؟) 

خلاصه این که دیشب دیگه جیغ اهل بیت در اومد و یهو بر ضدم قیام کردن. منم یه تنه وایسادم سر جام. مامانم میگه یه لحظه ترسیدم از چشمات.. چقدر عصبانی ایی. خلاصه خودشون جمع کردن بحث رو.. باور کنید من هیچی نگفتم.. فقط نگاه میکردم و گوش میکردم و میگفتم خب.. دیگه چی؟؟ بازم بگو.. 

دیگه دیشب عین بچه خوبا زود خوابیدم.. صبح کله سحر هم که پا شدم و مامان گفت میخوام برم دکتر..میای؟؟ دیدم مرام نیست بذارم مامان تنها بره.. موضوع مهمه. گفتم آره میام.. 

خلاصه شال و کلاه کردیم و رفتیم.. اول مقصد فقط دکتر بود.. رفتیم دیدیم مطب بسته است.. مدیونید فکر کنید ضایع شدیم.. قراره ۵ شنبه بریم باز.. بعدش هی رفتیم اینور و هی اونور که دیگه مجبور به اعتراض شدم.. مامانم گفت غزل تو خط نمی خوای؟؟ بذار تا بابا رو گیر آوردیم بریم اینم بگیر یهو.. منم از خدا خواسته گفتم چرا ولی همین الان؟؟ مامانم گفت یه اعتباری که الان و فردا نداره.. خیلی جالبه.. موقع کنکور خط ثابت بدی به داداشت و الان به جاش اعتباری بگیری.. اونم گرفتیم و اومدیم خونه.. با روان ناراحت رفتیم برای دیدن نمره ها.. به به به.. استاده نمره ی پروژه رو پیچونده.. 

خلاصه این که دیدم حال خودم گرفته است گفتم حداقل دل شما رو شادکنم و از نمره هام رو نمایی کنم.. 

الان داری فکر می کنی چی می خوام نشون بدم..  

خب راستش من از الان باید بگم یکم برای نمره هام شرمنده ام.. به قول مامانم ۱کی از نمره هام مایه ی ننگه.. ولی خب شما ببینید یکم بخندید بهش.. 

یه چیزی هم بگم.. شما قضاوت کنید.. من یه دانشجوی ترم اولی که هنوز هیچی از یونی نمیدونه و تا چشم به هم زد شد وقت امتحانا. با کتابایی همه در حد نو و یه عالمه درس نخونده.. بدون تجربه و کلی بهانه و اینا.. خب الان یعنی من خیلی کم شدم؟؟ 

ترم بعد جبران می کنم به جون ...  به جونه... خب خودم نه ولی درس می خونم خب.. قول.. 

خیلی حرف زدم.. حالا ببینیدش: 

 

 

 

 خب الان دارید به من می خندید؟؟ خوبه که نمره هام.. میشه لطفآ هرکی درس می خونه نمره هاشو بذاره یکم بهش بخندیم شاد شیم؟؟ 

 منتظر نمره های درخشانتون هستم..  

اصلاحیه: همین امروز طی همون پروژه ی مفقود شده ۱ نمره به نمره ی مبانی کامپیوتر و برنامه سازیمون اضافه شد.. آیا تاثیری در روند بدبختیه ما دارد؟؟؟ آیا ما با این ۱ نمره گول می خوریم؟؟ آخه مگه قرار نبود ۳ نمره بده.. کوفتت شه نمره ای که ازمون پیچوندی... 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
بهنام شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:05 http://www.delnevesht2010.blogfa.com

سلام...الان این نمره هات تو شرایط درس نخوندنه؟!
حسودیم شد بابا!!! البته نمره های من همه بالای 15 است ها! ولی ریاضی رو اینقدر کم شدم که عمرآ بذارم همه ببینن شرمنده درخواستت رد شد ها...

سلام.
خب این که تو درس نخوندن تو همش بالای ۱۵ هه خب یعنی خودتی درس خون..
بذارش دیگه بهنام.خندش به همونه.. به ادبیات همون زبان مادریمون که شدم ۱۱..
بذارش لطفآ..

آناهیتا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:23 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

به به چه صداقتی
غزل تو چقد لوسی!!!
نمره هات خوبه که
یعنی عالیه
دانشجو بالاترین از این نباید بگیره

۴کریم آنا جون..
من؟؟ چرا خب؟؟
مرسی.. چی میشد یکم با مامانم حرف می زدی و قانعش میکردی که یونی ما درساش سخت تر از یونی اوناست؟؟
آفرین... تکبیر..

سوسنگرد شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:17

ملت مثل چی میخوونن فک میکنن خراب کردن!!
نمره های من وا3 تو بود چیکار میکردی؟؟

ملت کیه؟؟ من کیم؟؟تو کی ایی؟ کی درس خونده؟؟ کیهههههههه؟؟
گمون کنم خودکشی.. خوب یه جا بذارش ما هم ببینیم یکم درس عبرت بگیریم..

سوسنگرد شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:44

ایشالا به وقتش میزارم ببینی خودکشی کمترین کاریه که میتونی بکنی :D

نگووووووووو. خب کمترینشه من بعدش جون ندارم که کار دیگه ایی کنم خب..

اوا شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:52

اونوقت میگه نمره هام بده!!!رووتو برم!!!
مبارکه عزیزم.منم کارناممو میزارم.

خب ادبیاتو ببین.. زبون مادریمو ببین.. هی میگه نمی فهمی همینه دیگه..
مرسی عزیزکم.. آخ جوووووووووون بیصبرانه منتظر دیدنشم..مرسی جیگرم..

زهرا فومنی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام عزیزم..
این چه نمراتیه گرفتی؟
بعدشم نمراتتون چرا اینقد دهمو صدم داره؟
اخه فارسی ۱۱..خنده داره ها...... دخترم بشین درستو بخون
این دنیای مجازی که واسه ادم زندگی نمیشه

سلام زهرا جونم..
ببخشید.. خب.. دفعه ی آخرمه..قول..
خب استادامون خیلی دقیقآ.. چون ۶ نمره از هر درس تستی بوده..
نه بابا..من که فقط سر ۱۱ بغض کردم..خنده کجاشه؟؟ چشم..
بعله.. می دونم... اونوقت شما خودتون تجربه کردید نصیحت آخرو؟؟

کورش یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 http://faalon.blogfa.com

سلام...من که اطمینان کامل دارم که دانشگاه رو تا ۀخرین مقطعش طی میکنی..

سلام..
چقدر زیاد رو غزل حساب کردید.. چقدر هم با اطمینان..
امیدوارم کردید

م . ح . م . د یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 http://baghema.blogsky.com/

غزل ؟! اینا که خووووووووووووووب شدههههههههههه

منه بدبخت چی بگم ، ها ؟!

تازه چی ، یکی دیگه مونده که نمرش بیاد .. اوه اوه ، شاید قبولش نشم خبببب

ها؟! نه بابا.. اهل بیت ناراضی اند.
تو که وضعت خوبه.. نمره هاتو بذار یکم درس عبرت بگیریم.
تو غیر ممکنه قبول نشی.. الکی جو نده.. برای دوست داداش منم هنوز هیچ کدومش نیومده.. چقدر کندن یونی های شما..

۳۰نا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 http://chardivaari.blogfa.com

سلام
ببخشید دیر شد آخه مشغول کارای دانشگاه یا به قول خودت یونی ام
نمرتات خوبن نکنه میخوای شاگرد اول کالج بشی البته بشی هم بدک نیست
مثل اینکه از موقع ای امتحانا شروع شدن شب نشینی هم شروع شه

سلام .. کجایی تو پسر؟
کارای تو هم که تمومی نداره..
نه بابا.. کی میذاره ما شاگرد اول بشیم. دوستم معدلش شده ۱۸ و من حدود ۱۵.. کی حال داره درس بخونه.. دلت خوشه ها..
دقیقآ.. ولی رفت تا سال دیگه.. تا ۱ سال دیگه امتحان نمیدیم که..

وروجک یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:26 http://jighestan.blogfa.com

تو چرا هیچ کودومو نیفتادی؟!
مگه میشه؟
بچه تو دانشگاه که کسی درس نمی خونه ترم اول برای بالا بردن کلاس کارت یه دو سه تاشو حداقل می افتادی
انقد درس نخون سوژه میشیا حالا از ما گفتن بود

ببخشید خب..خام بودم...بچه گی کردم.. فقط کم بود بیوفتم.. به خدا من تو همه ی این امتحانام همشو در حد نصف کتاب خوندم.. بقیه اش اطلاعات عمومی بود.... به جون غزل نمی دونم چی شد یهو..
راستش نشد کلاس کاری حفظ کنیم.. دورمون بچه درس خون زیاد بود.. همه شب امتحان می خوندن..دیگه منم گفتم زشته نخونم..بچه گی کردم..

نیما یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:49 http://www.arezuhaye-aghaghi.blogsky.com

تو که درس خون بودی چرا اینقدر جو الکی میدادی !

من کی جو دادم؟؟ خیلی الان خوب شدم؟؟ درسای اختصاصیه.. خیلی مهمه.. مهم اینه که هیچی ازش بارم نیست.. شما که کم درس خوندی بذار نمره هاتو فیض ببریم..

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:11 http://www.zafa.blogsky.com

منم می خوام بذارم
بازم نمره هات خوبه برا ترم اول
البته ترمای بعدم خبری نیست
حالا چی بود اینقدر غر می زدی مشروط می شم اینا

خوب بچه بودم نمی دونستم این چیزا رو خیلی..
جدی؟؟ نگووووووووو.. من قول دادم ترم بعد بیشتر تلاش کنم
گذاشتی خبرم کن بیام یکم فیض ببرم.. کار خوبی می کنی میذاری..
ممنون زهرا جون

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:12 http://www.zafa.blogsky.com


پس چرا عکس جدیدمو نمی ذاره

وای وای وای.. چرا داد میزنی ترسیدم
گذاشته بابا.. خوشگله..

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:43 http://www.zafa.blogsky.com

اون منما چه نازم
حالا عکس بزرگشو یه گوشه می ذارم
یکی از نمره هام اومده
اون اومد حتماً می ذارم

خیلی ریزه.. درشتشو بذار درست ببینم.. کور شدم..
باشه
خیلی عالیه.. بذار یکم بخندیم دور همی.. گذاشتی بگو لینکشو بزنم..

A ز R ه H ر A اZ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:44 http://www.zafa.blogsky.com

وای قاتی نوشتم دوباره
عکس بزرگشم با چند تا عکس دیگه تو یه پست می ذارم

باشه.. میام میبینمش.. مهم نیتت بود که ادا شد..

زیتون (تغذیه اعصاب وروان شناسی) یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:17 http://zatun1.blogsky.com

به به به..زیتون جان.. ممنونم از این همه محبت..

مجتبی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:29 http://shahzadde.wordpress.com/

راستش منم از ترم اول میخواستم جبران کنم!
الان هم فقط مونده دفاعیه ام و هنوز جبران نکردم
نمراتتون نسبتا خوبه!دیگه بچه مدرسه ای که نیستین!!بزرگ شدین قد کشیدین دانشجو شدین!!!
اما فارسی خب یکم جای تامل داره!!

به به به..تصمیمیتون مستدام!!
ای وای.. یعنی منم جبران نمی کنم؟؟
جدی؟؟ بزرگ شدم؟؟ قدم کشیدم؟؟ چه خووووووب.. دیدم همه میگن خانومی شدی برای خودت.. انقدر عین بچه ها رفتار نکن.. واسه همینه پس!!
فارسی کلآ از اول خلقتش جای تامل داره.. وگرنه نمره ی من که چیزیش نیست.. هست؟؟؟

ما(ریحانه) یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:57 http://ghahvespreso.persianblog.ir

سلام.. میبینم که آی تی می خونید شما!!!!
خوبه بابا این نمره ها رو بزار تو ظرف حلوا حلوا کن که دیگه ترم های دیگه همینم به زور گیرت میاد ها..
شوخی کردم دانشجوی سخت کوش موفق میشه.. تو هم موفقی حتما..

سلام عزیزم.. آره دیگه.. کمبود رشته بود..
راست میگی؟؟ ای وای.. خب چه فاجعه ایی در پیشه.. خب من قول دادم واسه ترم بعد.. شرط بستم خب..
ممنونم ولی اینی که گفتی رو من نیستم به خدا..
مرسی ریحانه جون..

مجتبی دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 http://shahzadde.wordpress.com/

اختیار داری!!
بالاترین نمره ی من مربوط بود به همون فارسی!!

ای وای.. یعنی انقدر تابلو شدم؟؟ اصلآ چرا کسی نمره هاشو نمیذاره یکم هم من برم سر نمره هاش دعواش کنم خب.. چرا همش من باید خجالت بکشم از تنبلی هام.. البته من اینو گذاشتم درس عبرت بگیرم برای ترم بعد.. خب من مغزم به حفظیات نمیکشه.. به تخصصی ها هم نمی کشه.. پس به چی می کشه؟؟؟

A ز R ه H ر A اZ دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 http://www.zafa.blogsky.com

سلام غزل
بدو که آپم
فقط هول نکن نمره هام نیست ولی چیز دیگه ایه

سلام زهرا جون..
چشششششممم. الان تو راهم..دارم میام..
عیب نداره.. نوبت اونم میشه..

ما(ریحانه) دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 http://ghahvespreso.persianblog.ir

میدونم عزیزم.. اینجا چرا آیکون بوس بوس نداره.. ایش چقده این بلاگ سکای لوسه.. معلومه که خانوما هم کارای خوب می کنن...
بوس بوس.. یکی مال این لپت یکی مال اون لپت...

می دونم که میدونی.... کمبود امکاناته.. میبینی تو چه فقری از امکانات داریم مینویسیم... چقدر صبوریم ما..(آیکن غزل دروغ گو)..
دقیقآ.. اصلآ خانوما کار خوب نکنن کی کار خوب کنه؟؟؟

مرسی عزیزممم... این از آیکنه اثرش بیشتر بود...ممنون..

مهربان دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:31 http://www.javgiriat.persianblog.ir/

نمره هات خیلی خوب بود
اعتماد به نفس داشته باش

ممنون..
چشم..سعی می کنم همیشه حفظش کنم..

کورش تمدن سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام
بابا شکسته نفسی تا کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمره دانشجو که نباید بیشتر از این بشه دبیرستان که نیست
فقط من واسم سوالی پیش اومده
شما زبان مادریتون چیههههه؟؟؟؟؟؟!!!!

سلام.
والا شکسته نفسی نمی کنم.. شما زیادی خوش بینی وگرنه چیز عجیبی نیست والا..
۱۰۰٪ فقط مشه اینا رو به اهل بیت هم بگید؟؟!!
والا به نظر میومد فارسیه ولی الان ترجیه می دم یگم مبانی IT هه
وگرنه مامانم محل تولد مشخصی نداره چون وسط مسافرت مامان بزرگم تو جاده ی شیراز تهران به دنیا اومده..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد