۲۰ امین تولد غزل ..

  

 

۱۹ سال گذشت.. 

۱۹ سال زندگی توی این کره ی به ظاهر خاکی و پر از خصوصیات خوب و بدش.. 

۱۹ سال لحظه ی خوب و بد..زشت و زیبا.. دروغ و راستی.. خوشحالی و ناراحتی..لحظه هایی پر از لبخند و اشک.. پر از شادی و غم.. پر از خنده و گریه.. و پر از خوشی و ناخوشی..  

درسته سن زیادی نیست ولی خب توش بوده تجربه ها و روزای خوب و بد..

 

کی فکرشو میکرد به اینجا برسم.. همون بچه ای که این آخرین سونوگرافیشه برای پا به دنیا گذاشتنش..  

 

 

الان انقدری بزرگ شده که نشسته پشت کامپیوتر و داره توی وبلاگش ۲۰ امین سالگرد تولدشو ثبت میکنه.. تا بتونه بعدآ هم به راحتی لحظه های خوب و بد امروزشو به یاد بیاره.. همون بچه ای که عین این فیلما که نشون میده تو نوزادی چشماشو میبنده و همه ی زندگیش عین فیلم میاد جلوی چشمش و وقتی چشم باز میکنه میبینه در حال تایپ پست تولدشه..دختری که منتظره تا برای بار ۲۰ ام بهار زندگیشو ببینه به انتظار بهار ۲۱ امش باشه..  

دختری که سال پیش روز تولدش از صبح با مامانش رفته بود خرید و وقتی برگشته بود حتی حال نداشت به تلفن دوستای قدیمیش جواب بده و پشینه پشت ۱۹ تا شمعش و فوتشون کنه و برای ثبتش عکس یادگاری بگیره. دختری که لحظه های شاد زندگیش به اندازه ی انگشتای دسته و لحظه های بد زندگیش اندازه ی مو های سرش..غزلی که چیز زیادی از بچگی هاش یادش نمیاد ( واقعآ یادم نیست.. ) و الانم خودشم نمیدونه چطوری داره عمرشو میگذرونه و تمومش میکنه.. دختری که میترسه از تموم شدنش و بر خلاف همه از رسیدن تولدش میترسه..  

 

 

با همه ی زیر و بم های اخلاقمو زندگیمو .. ۱۹ سال یعنی ۶۹۳۹ روز رو زندگی کرده و امروز ساعت ۹:۳۰ صبح وارد ۲۰ امین سال زندگیش میشه..  

این همه گفتم تا به اینجا برسم..  

   غزلم..         عزیزم..                                 تولدت مبارک!!

  

(عمرآ مرض خودشیفتگی ندارما.. فکر بد نکنید..) 

 

خب! 

حالا اول کلاهاتونو بذارید سرتون و بفرمایید تولد.. 

 

   

 

بعدش کادوهاتونو بدید تا بعد بریم سراغ کیک.. 

 

  

حالا دست.. دست.. محکم دست بزنید تا شمع ها رو فوت کنم.. نهههههههههه.. نیاید وسط زشته.. اسلام جرقه میخوره.. از همون کنارا بدون چرخش حتی 1 درجه ی کمر دست بزنید.. مراقب اسلام و اتصالی هاشم باشید.. 

 

 

و حالا چون اینجا یه دنیای مجازیه و عدم دسترسی به دوستان پس با شرمندیگی فقط کیک رو نشونتون میدم.. 

 

 

مدیونید اگه فکر کنید این منم.. 

 بسه دیگه...همگی خسته نباشید.. دستتون درد نکنه.. به سلامت.. دوستان شام در کار نیست.. خودمون ختم چتر اییم.. شیرکاکائو و کیک هاتونو میتونید از سوپر مارکت محل به حساب خودتون تهیه کنید به عنوان پذیرایی.. ممنون از مهمون نوازیم.. نههههه؟؟ 

 

پی دیشب نوشت:   دشب شب قشنگی بود.. 

رهای عزیزم بهم زنگ زد و با کلی شادی و جیغ سورپرایزم کرد و تبریک گفت.. دوستای یونی هم که همشون اس دادن و تجدید میث..اق کردن و تبریک گفتن و کلی هم با دیوونه بازی هامون خوش گذروندیم.. اولین بار بود که یه تولد مجازی رو تجربه میکردم.. تجربه ی عالی ایی بود.. 

ممنونم از دوستایی که توی اف.بی تبریک گفتن..ممنون دوستای خوبم..  

 

 

 

بازم ممنون دوستان.. 

 

پی هوا نوشت: از صبح تا حالا داره از آسمون برف شادی واقعی میاد و ما داریم آش پشت پای داداشمو میپزیم.. زندگیه داریم؟؟ 

نظرات 23 + ارسال نظر
کامیار دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:12 http://parchineharf.blogsky.com/

سلام
گویا اول شدم
منم تبریک میگم تولدتو غزل خانم
من احساس میکنم کمرم تاب افتاده توووش!!
یه کم هم دارم جرقه میزنم انگااار!!
تو محاسبه ی روز 1 روز کم گفتی چرا؟؟(6340 روز میشه)

من نمیدونم چرا یه مدته همه میخوان پوز مارو تو خودشیفتگی به خاک بمالونن!!

عکسایی هم که گذلشتی خیلی باحال بود
عکس سونوگرافیه خودته؟؟
ملت چه همه چیو نگه میدارن!!!

بازم تولدت مبارک

سلام.
تبریک بابت اول شدن..
مرسی کامیار..قسمتت شه الهی..
وااااااااااااای.. نندازن گردن من.. سریع خنثی اش کن.. ۲ دور خلاف جهت قر بدی خنثی میشه..
اون یه روز همین امروزه که هنوز نگذشته.. (عجب جوابی از آستینم در اومد..)
من قدمت دارم توش..
نه بیتربیت.. عکس سونوگرافی مامانمه..
بعلهههههههههههه

ممنون.. خیلی مرسی..

لیلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:21

الان یه چند دقیقهی هست که وارد روز 23 شدیم
غزلکم تولدت مبارک باشه.
اول از همه برات ارزوی سلامتی دارم .
دوم از همه برات رسیدن به همهی ارزوهاتو ، ارزو می کنم.
سوم از همه از ته دلم دعا می کنم که اون غزل همیشه خندونو پر انرژی چند ماه قبل هرچه زودتر برگرده.
من غزل شمرو میخواااااااااااااام..............

آره.. دقیقآ به موقع.. سر ۱۰ مین کل پستو نوشتم..
مرسی لیلی جونم..
آرزوی عالی اییه.. امیدوارم در کنار هم سلامت باشیم.
این هم معرکه است..
امیدوارم.. خودمم دلم تنگ شده واسش..
سعی میکنم پیداش کنم.خیلی وقته گمش کردم..

نیما دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:29

سلام غزل . اول از پستت شروع کنم . راستش سعی میکنی شاد جلوه بدی اما خب یه نموره تلخ میزنه . بی خیال این حرفا . زادروزت مبارک بچچه . راستش نمیدونم چی بگم ؟ هرچی که خوبه رو واست آرزو میکنم !

راستی یه چیزی ، خوشحالم که به عنوان دوست میشناسمت بچچه . آشنایی با تو تویه این بلاگ آباد واسه من خوب بوده . دختر خوبی هستی ایشالله موفق باشی !

سلام نیما..
کجاش تلخه.. اولش خواستم تریپ بزرگ بازی در بیارم ولی نشد.. الکی جو نده.. ممنون بچچه.. همینش رو خیلی خوب گفتی..
جدی میگی؟؟ منم همینطور.. ممنون رفیق عمو نیما..
از چه لحاظ اونوقت؟؟ میدونم.. ایشاا.. پدر بزرگ.. میمیری پدر بزرگی کامنت ندی؟؟

لیلی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:30

تقدیم به غزلم ..........

حادثه ی عزیز من! تنها تو موندنی شدی
بین همه ترانه هام تنها تو خوندنی شدی
دستای سردم بگیر، سقف ما دیوار نداره
یه روز تو قحطی غزل،دنیا مارو کم میاره

وای ممنونم لیلی جون.. چه هدیه ی قشنگی.. ممنونم خواهر جونم..

م . ح . م . د دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://www.baghema.blogsky.com/

سلام غزل ... ایشالله تولدت حسابی مبارک باشه ... امیدوارم روزهای خوب و شادیو زیر سایه ی پدر و مادر از 20 سالگی به بعد سپری کنی و همیشه تنت سلامت باشه ... تولدت مبارک ، با آرزوی بهترین ها ...

سلام محمد. مرسی.. شرمنده کردی.. ممنون.. همینطور خودت.. ۲۰ سال به بعد یعنی خیلی بزرگ شدم؟؟ ممنون..

دخترک زبون دراز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:15 http://www.dokhtarezabonderaz.blogfa.com

غزل سلاممممممممممممم...
تولدت مبارک خانمی...
انشائ الله همیشه سالم باشی شاد ...
غم وغصه هات تعدادشون از انگشتان دستت کم تر بشه شادی هات بیشتر از موهات (به شرطی که کچل نکنی)
دیگه اون قدر عمر کنی به خواسته هات برسی...بوس بوس بوس

سلام عزیزم.
ممنونم..
چه آرزوهای قشنگی..
کچل که چه عرض کنم..زودتر میگفتی حداقل موهامو نمیزدم.. تا طول شادیهام بیشتر میشد..
امیدوارم آخرین روز عمرم بهت خبر بدم که بهشون رسیدم..
بووووووووووس

کورش تمدن دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 http://www.kelkele.blogsky.com

سلام بانو
تولدتون مبارک
ایشاا... صد امیش رو ببینی و
از این به بعد روزهای خوش به اندازه موهای سرتون باشه
امیدوارم موهاتون پرپشت باشه
راستی شما عضو اف بی آی هستی؟خطرناک شدی
سلامت باشی و شاد و پاینده و عاشق

سلام مستر جون..
مررررررررسی..
ایشاا.. همه با هم ۱۰۰ رو رد کنیم و رکورد بزنیم..
خیلی پر پشت نیست.. ممنون..
آی نداره والا.. شایدم شما اف بی رو زدی دردش اومده شده آی هم گفته بعد اسمش..
ممنون..
نفرین میکنی؟؟ عاشق باشیم که بهش نرسیم و بسوزیم؟؟ اگه اونه که هستیم..

سینا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 http://30na-69..blogsky.com

الان ساعت از ۹:۳۰ رد شد و شما شرعا و قانونن ۲۰ ساله شدن
راستی چرا کیک آخری یه شمع بیشتر نداره

نوزادمون با کمال آبرو ریزی تا ۱۲ خواب بوده.. خب نوزاده و خواب زیادش..
چون که خانوما هیچ وقت حتی روز تولدشون سنشولو لو نمیدن..

زمستون دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

تولد تولد تولدت مبارک / بیا شمعارا فوت کن که لولوهه زنده نباشه
امید وارم که دو برابر سن لولو عمر کنی .
در ضمن ممنون که به رفقا سفارش کردی شئونات اسلامی را رعایت کنن.

"تولد مبارک هولاکو خان"

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم..
فوووووووووووووووووووووووووووت.. الهی آمیییییییییین..
مرسی عزیزم.. با هم ایشاا..
۴کریم.. خواستم فقط پایه های اسلام رو استوار کرده باشم و از این خالی بندی ها..

ممنون زمستونیه عزیزم..

بهنام دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:47 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااام
تولدت مبارک غزل جون...
ایشالله زندگیت هم طولش زیاد باشه هم عمقش...
مدیونی اگه فکرکنی من فکر کردم اون که با کلاه قرمز بالاسر کیک واستاده تویی
سونوگرافی روووووو آخییییییییییییییی آخییییییییییییییی حالا چرا اسم دکتره رو پاک کردی
دوباره تولدت مباااااااااااااااااااااااااااارک

سلااااااااااااااااااااام بهنام...
مرسی خیلی..
امروز از ته دل دعا کردم که نه طولش زیاد شه و نه عمقش.. زندگیه من دارم؟؟!!
مدیونی اگه فکر کنی من فکر کردم که منو اون کلاه قرمزیه تصور کردی..
ترسیدم از خوشحالی برید دخل بنده خدا رو بیارید به خاطر به دنیا ِآوردن من.. احتیاط داره خب بس که دختر گلی ام..
ممنون بهنام برعکس.. چرا بر عکسی تو؟؟

مجتبی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:32 http://shahzadde.blogsky.com/

شما هم که اسفندی هستین.
تولدتون مبارک.

بله خدا رو شکر..
ممنونم.. همچنین برای شما..

بهنام دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:45 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

عمق داشتن زندگی یعنی با معنا بودن و زیبا بودنش دیگه غزل جان...
دارم هلیکوپتری میزنم خب

برو کنار برو کنار :

اوووووووه... چه فلسفی فکر میکنی بهش بهنام.. الانه که هنگ کنم..

ای بابا.. مگه نگفتم باعث جرقه نشو.. مفسده ایجاد نکن..


(ااااا.. چه باحال هلیکوژتری میزنه..)

عبدالکوروش سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:30 http://www.potk.blogfa.com

تولدت مبارک غزل عزیز.
ببخش اگه چند روز دیرتر دارم بهت تبریک میگم
ولی خوب الان که بیست سالت شده میفهمی که گرفتار بودن ممکنه باعث بشه دیر برسی به کسایی که دوستشون داری.

ممنونم خیلی..
مشکلی نیست..
۱۰۰٪ ولی به خدا قبل از ۲۰ ساله شدنمم میفهمیدم ها..
۱۰۰ البته.. مهم اینه ک الان گفتی..اینم خوبه..
بازم ممنون..

زمستان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:12

غزلی کجایی؟

در حال حاضر جسمم اینجاست.. خودم دقیقآ نمیدونم کجام.. نکنه گم بشم..

سینا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:53

سلام
خانم همسنی
چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟
این دست گلی گذاشتی برای کیه ؟؟؟
ما باید برات بیاریم خودت .....

سلام داداش خان..
هیچی والا.. عین چی دارن ازم کار میکشن..
معلومه..برای من..
خب کسی برام نیاورد خودم برای خودم گذاشتمش..

فرنوش ـ حدیثه چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 http://www.pichesh.persianblog .ir

دیگه ما تو لینکاتم نیستیم؟!
در هر صورت آپیم دوست داشتی یه سر بزن...
تولدتم مبارم هم ماهی...

شما ک نمی اومدید.. گفتم لابد فراموش کردید منو..
ممنونم اسفندی جونم..

زمستان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:57

آرش چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:23 http://www.mystar.persianblog.ir

تولدت مبارک.پاینده باشی.........

ممنونم.. تشکر زیاد..

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:25

غزلی میگم دقت کردی این به غیر از اینکه چشماش چپه دهنش هم چ کجه؟

هرچیه آدم دلش میخواد گازش بگیره.. خیلی با نمکه..

رها پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:50 http://jigili-1992.blogsky.com

سلااااااااااااااااااام
وای نه.کتکم نزن.آخ.غزل نه.دردم گرفت.بابا غلط کردمممممم...
بی معرفت نیستم.چون اگه بوودم خودت نمینوشتی که بهت زنگ زدم.فقط یه کم درگیرم.شرمنده م به خدا.خودمم چون میدونستم این مشکلات پیش میاد زوودتر زنگ زدمو چه به موقع هم بوود.
الهی قربون اون اشکات برم که شب تولدت ریختی و دل منو خوون کردی.امیدوارم زندگیت همیشه پر از شادی باشه.

سلام.
دیوونه این خل و چل بازی ها چیه..من کی خشن بودم ک این بار دومم باشه؟
هستی.. اون برای روز قبل تولدم بود ک نوشتم.. مشکلاتت از من مهم تر بود.. این مهمه.. خر هم نمیشم..
ممنونم..همینطور تو..شب بدی بود..

مهربان پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://www.mehrabanam.blogsky.com/

تولدت مبارک
هرچی که الان احسا می کنی زندگی ات زود گذشته چند سال دیگه هزار برار بیشتر احساس می کنی

شاد باشی و سلامت همیشه
چه مامان با سلیقه ای هم داشتی

ممنون مهربان جونم..
وای چقدر بد ک زود میخواد تموم شه..
مرسی عزیزم.. همینطور تو..

نه بابا داشت میریختش دور.. خودم برداشتم و نگهش داشتم.. وگرنه تا الان مثل مال داداشام تو سطل بوده..

زمستون جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:25

......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯)
.....`,%%;,%,%%% .........(_.^._)
..,%%; %%% %%%
...`%/% %//%%%_%
..%(%%, %% %/; %%
..%_ %%.%/%__/%%
.....,%% / %%;%%
...............| |
...............| |___ ;@@;.,..;@@
...............|.| __@@@.; @@@
...............|.|____ |/_____ |/___
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وای چه نازه..
مرسی عزیزم..

زیتون (تغذیه اعصاب وروان شناسی) جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 http://zatun1.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد