این اولین پست سال نودهه.. 

امیدوارم تو سال جدید همه کنار هم همیشه شاد باشیم.. امیدوارم توی وبلاگامون همش از خوبی های زندگیمون بنویسیم..  

سال نو مبارک..  

با تمام خستگی که تو این ۷ ساعت راه دارم با کلی ذوق اومدم اولین پستمو بذارم..  

جاتون خالی رفته بودیم شمال.. انقدر سست عنصر شدم که سر یه هفته عین بی جگنبه ها لهجه ی شمالی پیدا کردم..عاشق کلمه ی بگیر شدم که به زبونشون معنیش میشه بردار..مخصوصآ با طرز بیان خودشون.. خیلی ناز شده.. کلی یاد گرفتم.. 

خلاصه این که اگه حسش بود شرح سفرم مینویسم.. ولی گمون نکنم باشه چون فردا باید بریم عید دیدنی 

خب دیگه قول دادم تو سال جدید پستام کوتاه باشه.. 

سال خوبی داشته باشید.. 

نظرات 18 + ارسال نظر
بهنام یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:30 http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلام غزل جان...
سال نو مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی...
ایشالله تو عید دیدنی هات هم کلی عیدی های گنده گنده بگیری

سلام بهنام..
ممنونم..
ایشاا... . تا الان که بد نبوده از نزدیکا..

میترا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:35 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

3.086419727752.56130255525سلام
با مطلب جدید آپم بیا
کار در منزل برای خانمها
منتظرتم
بای

سلام.
اوکی..

م . ح . م . د دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 http://www.baghema.blogsky.com/

جاتون الی ؟! یعنی جای الی ما میریم ؟! یا جای ما الی میاد ؟! ...

این همه نوشتم و تو فقط اونو دیدی؟؟ جای الی من رفتم.. خوبه الان؟؟ (آیکن غزلی که کم نمیاره..)

زمستون دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:18

وای سلام غزلیییییییییییی.
دوتا چیز به من بدهکاری
اول عیدی
دوم سوغاتی
زود باش

سلام عزیزم.
چی؟؟
عیدی چیه؟
سوغاتی کجاست؟؟ من کیم؟؟ کیهههههههههههه؟؟کیهههههههههههههه؟؟

دخترک زبون دراز دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:09

سلاممممممممم....رسیدن بخیر...خوش گذشت؟سوغاتی من کو؟

سلام.. ممنونم.. خوب بود..این سوغاتی که بچه ها میگن چی هست اصلآ؟؟ نشنیدم تا حالا اسمشو

زمستان دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:19

غزلی آپم
زودی بیا

چشم عزیزم..
الان میام.

زمستان دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:24

چرا نیامدی پ؟

ببخشید دیر دیدم

زهرا فومنی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:52 http://www.butimar1365.blogfa.com

سلام غزل جونم..
نبودی جات خال نمیدونی وب گردی چه حالی داد
ببخشید یکم واضح میگی منظورت از شمال کجاست؟اخه شمال گلستان و مازندران وگیلان مارو شامل میشه بعد تو اونوقت منظورت کدوم سه تا ازاین استانها بود که گفتی!

سلام عزیزم..
منم امروز اند ازه ی ۵ مین گشتم..حال داد..
منظورم مازندران هه.. شهر بابل تو استان مازندران.. بعدشم رفتیم بابلسر و آمل و اینا.. ما اصولآ به مازندران میگیم شمال چون تقریبآ شمال شهر خودمونه..

زمستون دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 22:06

غزلی همشونا خوندی؟؟
چییییییییییییییییییییییییی؟سوغاتی-عیدی نمی دی؟

نه.. میخونم.. اون موقع فرصت نداشتم..فقط بالاییه رو خوندم..
خب اینی که میگی یعنی چی؟؟ سوغاتی چیه خب؟؟ من تا حالا از کسی نگرفتم خب..

زمستان سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:21

زمستان سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:22

عیدیییییییییییییییییییییییییییی


وای.. خب نمیگی قلب من ضعیفه؟؟؟ خب از کجا بیارم عیدی رو.. از طرف من برو از بابات عیدی بگیر..

عبدالکوروش چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 http://www.potk.blogfa.com

خوش اومدی غزل جان
میدونم که بهت خوش گذشته
در مورد شمال هر چی بنویسی کم نوشتی.

مرسی عزیز..

آره.. چه جورم..
خب مرسی که هم دردی کردی.. پس دیگه نمینویسم.. آخیشششششششششش.. انداختمش گردن تو..

زمستان چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:08

بابام...

وووووووووووووووووی

زمستان پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:47

غزل آپ هستم.

منم اینجا هستم.. الان میاام..

زمستون پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:17

ممنونم

۴کریم

زمستان پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:39

زی زی جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:18

نشانه ی جامعه ای که ایمان اسلامی دارد,نرمش با خودی ها و خشونت با دشمن است.دکتر شریعتی

بعلهههههههههههههههه

رها جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 15:06 http://jigili-1992.blogsky.com

سلام.
به به.غزل نودی!!!!
چطوری تو؟؟؟؟

سلام رها خانوم..
از این ورا.. راه گم کردی؟؟ خبریه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد