ولنتاین رسید!!!

 

خب بلاخره رسید روز ولنتاین..  

  

اووووه چقدر هر سال شلوغ بود.. چقدر خاطره وجود داره این وسط.. چقدر خنده پشتشه.. چقدر کلک بود.. 

چیزی که الان همه جا جا افتاده برای روز ولنتاین کادو دادن رفیقاست.. راستش اون موقع که مثل الان دختر خوبی نبودم.. خانووووووووم نبودم و اینا همیشه از ۲ هفته قبل ولنتاین نقشه ها شروع میشد.. نه این که بگید مثلآ دنبال چیزی بودم ها نه.. من کلآ بدم میومد از این قرتی بازی ها.. از ۲ هفته قبل تلاشو شروع می کردم تا یه دعوای حسابی راه بیوفته تا ۱ هفته بعد ولنتاین.. 

حالا این وسط یکی خیلی گیر می داد و از خود گذشتگی و کوتاه می اومد آدم حرصش در می اومد.. یا این که پارسال اون مدت قهر کردیم ولی بدبختی یارو از من زرنگ تر بود.. همراه کادوی عید به عروسکی که باد کرده بود رو دستشو داد.. چقدر بدبختی کشیدم تا بیارمش خونه.. با اون جعبه ی یزرگش.. فکر کنم هم قد خودم بود جعبه اش.. چقدر دروغ شاخدار گفتم به خاطرش.. خب آخه کدوم آدم عاقلی کادوی ولنتاینو بعد عید تو حراجی میخره؟؟ اونم با اون همه چرت و پرت توش.. انقدر تمیز نقش بازی کردم کم بود مامانم به زور ببرم همونجا تا یکی دیگه ازش بخریم..  

 

 

از اونجایی که مامان من سعی داره معنی ولنتاینو عوض کنه تو این روز به بچه هاش کادو میده و بیشتر این کادو برای اینه که ما دلمون نخواد وقتی دارن با بابام به هم کادو میدن.. ما هم که از خدا خواسته ۳ تایی کلی چیز میز ازشون میگیریم..  

 

 

درسته که این روز یه بهانه ی دیگه برای شاد بودنه و درسته خیلی ها عقیده دارن بهتره روز سپندار مزگان رو جشن بگیریم. ولی من برای این که دل شما هم نشکنه با کمال میل اعلام می کنم اون روزم کادو هامونو میگیریم.. ما دنبال بهانه ایم برای یکم دور هم بودن.. یکم خندیدن.. یکم شادی.. یکم مسخره بازی در آوردن.. 

امشبم مثل هر سال شیرینی گرفتیم و اومدیم خونه.. الانم جاتون خالی در حال میل کردن شیرینی ام..  

 

 

 

اینم عکس کادوی امسال مامانمه.. درسته کمه ولی خب از قدیم گفتن مفت باشه کوفت باشه : 

 

 

هرچقدرم که از این روز بدت میاد و هرچقدرم برات مثل هرسال نیست بازم میشه توش خاطره ساخت.. هرچقدرم که عاشق نیستی ولی دورت کسایی رو داری که هم دوسشون داری و هم اونا دوست دارن.. امروز بهترین فرصته برای شاد بودن.. یه کاری کن که امروز برای عزیزانت متفاوت باشه از روز های دیگه..   

 

 

من هیچ وقت تو زندگیم عاشق نبودم.. البته بگم عشق با دوست داشتن فرق داره.. ولی خیلی ها رو از صمیم قلبم دوست دارم.. برای شادبودن نباید حتمآ عاشق بود.. به کسایی که دوستشون داری عشق بورز.. 

خب دیگه.. دلم نمی خواد از دوست داشته هام حرف بزنم.. نمی خوام بشه مثل وبلاگ های دیگه.. نمی خوام خسته بشی از خوندن.. فقط یه چیزی.. تو که وقت میذاری وبلاگ منو می خونی چون دوست داری نوشته هامو .. تو که برای خودت ارزش قائلی .. تو هم یکی از کسایی هستی که من توی این دنیای مجازی دوسش دارم.. تو مهمون خونه ی مجازی منی.. پس از صمیم قلب میگم:    

 

  

 

ولنتاینت مبارک عزیز...!! 

  

  

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

 

پی حال به هم زن نوشت: نمی خواستم اینو بگم ولی بذار بگم همه بشناسیدش.. یه آدم فوق بی شخصیت چند وقته برای من کامنت می ذاره.. هر چی کا لایق خودشه به من میگه.. آقای به ظاهر محترم که هر بار با یه اسم کامنت میذاری و ادا های مسخره ای می کنی.. دارم بهت اخطار می کنم.. تکرار کنی کامنت های وبلاگمو تاییدی می کنم و رسمآ دایورتت می کنم روی دیوار.. من اعصاب این بچه بازی های شما رو ندارم.. اگه جنبه ی دنیای مجازی رو نداری نیا.. اگه تو اینجا ندیده دنبال دوست دختری رسمآ بهت بگم برو غاز بچرون.. من مثل تو کثیف نیستم.. پره همه جا از امثال تو.. نظرت برام اصلآ مهم نیست.. تو که فکر می کنی خیلی زرنگی ولی هیچ چیز درستی ازم نمی دونی.. اگه یکم شخصیت برای خودت قائل باشی گورتو گم می کنی.. 

  

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

شرمنده.. می دونم جای درستی نبود ولی لازم بود گفتنش..